donderdag 29 januari 2009

De laatste dag van de CHA

Vandaag was de laatste dag van de CHA en daar we na het wat langer slapen en ons ontbijt nog een paar uurtjes over hadden voordat we Lia zouden ontmoeten zijn we toch maar met de auto naar de beurs vertrokken om daar nog een make and take te doen en toch op de valreep nog een stempellijn te ontdekken die we nog niet hadden gezien en die ook maar even besteld. Om 2 uur gingen de lichten uit en was de CHA afgesloten.
Het was een hele belevenis zo'n CHA en ik heb er beslist geen spijt van, maar vraag je me nou of dit een jaarlijks weerkerend bezoek wordt moet ik je nu nog even het antwoord schuldig blijven. Natuurlijk zie je een boel, natuurlijk zijn de contacten belangrijk, natuurlijk is het leuk om mee te maken maar is er nu zoveel nieuws? Lopen wij achter in Nederland? Nee, beslist niet. Ik denk dat wij in ons klein landje beslist geen achterblijvers of nalopers van Amerika zijn. Daar hoeven we echt niet voor naar de CHA. Als je je als winkelier maar op de hoogte blijft houden via het internet, de bladen en een goede groothandel hebt in de US of Nederland dat het ook zeker zonder de CHA kan. Al met al had ik het overigens niet willen missen, het was weer een hele belevenis om hier weer te mogen zijn, hier te kunnen autorijden, de Amerikaanse cultuur mee te maken, het lekkere weer enz. enz.
Wil ik hier wonen? Beslist niet, ik ben dol op ons kikkerlandje met de kneuterigheid, gezelligheid en onze cultuur. Het was hier heerlijk, maar morgen vliegen we weer lekker naar ons eigen Nederland en gaan we weer over tot de orde van de dag. Ik geef het toetsenbord nu over aan Jeanette die jullie in Jeanette stijl zal vertellen wat wij vandaag zoal gedaan hebben
Morgen zullen we niet kunnen bloggen daar we morgen uitchecken en gaan rijden naar Los Angeles waar de huurauto weer ingeleverd moet worden en dan ons door de shuttlebus naar LAX laten brengen waar we om 17.30 uur gaan vliegen. Dus vanuit Anaheim California stuur ik jullie de groetjes en bedankt voor het meelezen van onze verslagen.

6 opmerkingen:

Linda zei

Geweldig Louise. Ik heb genoten van je berichten. Wat spannend met die politie! Dan weet je ook even niet wat je overkomt. Evenzo die surfer... jummie, hihi!
Het lijkt me fantastisch zo een beurs bezoeken. Dat zit er voor mij niet in dus is het heerlijk om dit soort "met-de-neus-er-boven-op" verslagen te kunnen volgen.
Alvast goede reis en tot 7 febr.
Linda

Sija zei

Ik heb weer genoten van jullie verhalen. Heerlijk om alles te kunnen zien en ben super nieuwsgierig wat je voor leuke dingen hebt besteld. Goede reis terug en tot snel!

Willy zei

Bedankt voor alle leuke verslagen, Louise. Ben heel benieuwd wat je allemaal hebt besteld.

Lisetta zei

Louise, ik heb jullie verhalen met plezier gevolgd. Het lijkt me heel leuk om naar de CHA te gaan, zo heb ik toch een beetje het gevoel dat ik er bij was. Goede vlucht.

Anoniem zei

Super en bedankt dat ik hier jullie verhalen en belevenissen kon mee volgen.
'k Ben nieuwsgierig wat voor nieuwe spulletjes jullie allemaal hebben besteld.
Veilig terug thuis.

Hillie zei

Dank Louise! Erg leuk om de verhalen te lezen. En knap hoor, om steeds de verhalen op je blog te zetten.
Hoop je heel snel te zien en gezellig bij te kletsen!