zaterdag 25 oktober 2008

We're in Chicago!


We zijn er in Windy City Chicago en dat zullen we weten ook. Al bij het binnenrijden donder en bliksem en sindsdien valt de regen met bakken uit de lucht. Cats en dogs weet je wel? Ben blij dat we heelhuids hier zijn want het autorijden in deze big city was wel weer een hele ervaring die ik nu dus rijker ben. Ach daar draait dit nederlands meisje haar hand niet voor om, maar laten we het er maar op houden dat ik er niet rouwig om ben dat we de auto morgen naar Hertz terug brengen en de rest van onze siteseeing per bus en metro gaan doen.

Vanavond gelijk maar 2 parapluutjes gekocht, natuurlijk bijpassend bij onze nieuwe jassen om morgen goed voorbereid te zijn om voor wat komen gaat.
We horen net dat het hier zondag gaat sneeuwen!!!!!! Dus of we maandag kunnen vliegen is nog maar zeer de vraag. Jammer he?

De rest van onze reis van vandaag kun je lezen om de blog van Jeanette, ze kan dat leuker verwoorden dan ik.


Mij rest nog te vertellen dat de foto hierboven er eentje is van vorige week waarop wij als Nederlandse groep te zien zijn op de eerste avond van de retreat. Vraag me niet wat het thema van onze verkleedpartij was buiten dat het oranje was, licht van gewicht en goedkoop aan te komen was tijdens de oranjegekte in Nederland. Alle boa's en hoeden zijn weggegeven aan Rita van ClubScrap die ze graag wilde hebben om haar man te verrassen op hun trouwdag. Ik wil er maar niet aan denken wat ze daar precies mee gedaan heeft :)!

Geen opmerkingen: