zaterdag 1 september 2007

Ja hoor, ook ik moet er aan geloven! Ik heb een blog! Het viel me eerlijk gezegd nog niet mee om het voor elkaar te krijgen en dan ben ik toch niet echt een digibeet. Het lag ook aan het tijdgebrek die ik had, eigenlijk geen rust om me er in te verdiepen. Gelukkig bood mijn vriendin Sija uitkomst en heeft me geholpen met mijn header. Sija bedankt meid! Je vraagt je misschien gelijk af of het dan zinnig is om een blog te hebben als je zo weinig tijd hebt. Daar zit wat in, en de tijd zal het leren. Het zal zeker geen dagelijks terugkerend ritueel worden ben ik bang. Hoop dat jullie in ieder geval de gemaakte ATC hiernaast leuk vinden?

Yes, finally I did it, I also have a blog. It wasn't as easy as I thought it would be, but my friend Sija helped me with the header, and here it is!! As I don't have heaps of time, this won't be a daily thing for me, but in the meantime I hope you enjoy the ATC I've made?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je blog! Ik hoop dat je er nog veel meer van die juweeltjes op gaat plaatsen.En tja meid, de herfst is inderdaad weer overal aanwezig. Geniet er maar van!

Anita zei

Oh leuk Louise, jij ook aan het "bloggen".
Nou de atc is hartstikke mooi!!! Ik kom zeker vaak een kijkje nemen.
Ga je linken op mijn blog.
Veel plezier in de USofA.

Annes Art zei

Louise heel veel succes en plezier met je blog, ik zal hem zeker regelmatig bezoeken!!ps veel plezier in amerika!!

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je blog. Je ATC is prachtig. De herfst was al vroeg ingevallen en veel zomer heben we ook niet gehad, vandaar dat ie stilletjes is binnengeslopen. Hele leuke reis!!

Gaby Bee zei

Your card is absolutely wonderful. She is so darling!

Sarah zei

great to see you in blog land Louise

Nancy Dooren ~ Nans zei

Hoi Louise!!!

Leuk dat je nu ook een blog hebt!!! Ik heb je link meteen op mijn blog gezet, ik ga vast en zeker vaak een bezoekje nemen!!!

Catharina Maria zei

Louise , pas nu heb ik de tijd genomen om je blog helemaal te lezen
Leuk hoor , en nu maar hopen dat we elkaar regelmatig "tegen" mogen komen in dit blogger wereldje ;o)
Groetjes van Rini