dinsdag 12 september 2017

Artsy Fartsy Friday

Sinds half augustus loopt er een nieuwe challenge vanuit Art Chicks Studio: Artsy Fartsy Friday.

Elke week krijg je een thema met daarbij een kleuren schema waar je je aan dient te houden. Zelf heb ik mezelf een extra opdracht gegeven doordat ik op elke pagina in mijn mini journal (afmeting 8.5 x 14 cm) een vrouwen figuur wil plaatsen.

Hieronder zie je mijn eerste 6 uitwerkingen: het is super leuk om te doen.

opdracht: muntjes

opdracht: gebruik een aardappel (in de achtergrond gebruikt om te stempelen)

Opdracht: Vork


Opdracht: Krimpfolie (zit in de achtergrond verwerkt)


Opdracht: gebruik verpakkingsmateriaal (meisje met de parel van een melkpakje)


Opdracht: Kortingsbon


Hoop dat jullie het ook leuk hebben gevonden om te zien. Zo ja, laat een reactie achter want natuurlijk vind ik dat leuk om te horen.  Binnenkort laat ik de volgende creaties zien, want ik ben voornemens om elke week aan deze challenge mee te doen. 


groetjes

Louise

4 opmerkingen:

Ineke Original zei

Ik ben blij dat het weer beter met je gaat. Dit ziet er in ieder eval fantastisch uit! Ga zo door!
Veel liefs,
Ineke

Elisa Mulder zei

Mooie pagina's heb je weer gemaakt Louise.
Fijne dag voor jou.

Anneke zei

Geweldig! Wat ben jij kunstzinnige!

Gery zei

Gaaf hoor, Louise, zoals je iedere opdracht hebt omgezet in deze mooie werkstukken.
Het lijkt mij lang niet altijd gemakkelijk en zou mij heel wat zweetdruppeltjes kosten.
Super gedaan.
Groetjes Gery