donderdag 2 juli 2015

Every Day an Indexcard: June 30

Door de hitte en de vele bestellingen loop ik een beetje uit de pas met de volgorde van de kaartjes.
Deze was ik op 30 juni gestart voor het 12 jarig jubileum van Art Journey, maar heb deze vanmorgen pas af kunnen maken.
Het kaartje met de 12 er op komt van de rommelmarkt waar Jeanette en ik zaterdag heerlijk rondgestruind hebben. De pak kaarten (een soort van Rummikub in kaartvorm) hebben we samen verdeeld en zie hier, de eerste is alweer gebruikt!

As the weather is very hot and I have tons of orders for our Art Journey stamps, I have not been able to show you my cards in the correct order. I started this card on June 30 as a mark for the 12 year anniversary of Art Journey. I just finished it this morning. The card with the 12 my friend Jeanette and I just found at a flee-market last Saturday and the 12 already came in handy.



Stamps used: Baby and Modern 1 both ofcourse Art Journey stamp sheets


En hier een overzicht van alle kaartjes tot nu toe (de 50% wit springt er erg uit he?). Erg leuk om te doen, maar of ik het straks na mijn vakantie nog elke dag kan volhouden? Ik ga in ieder geval mijn best doen.

And here all cards up till now (the 50% white is the one that stands out!). It's great fun to sit down each day and make a card. But I don't know if I can keep it up if I am back to work again after this vacation. But I will at least try.


Take care


Geen opmerkingen: