woensdag 1 juli 2015

Art Journey challenge #59: 50% wit/white. ICAD #12

Het thema voor onze nieuwste challenge is 50%. Voor sommigen van ons lastiger dan anderen. Ik dacht er geen moeite mee te zullen hebben, maar het was toch nog even een strijd. Onderstaand kaartje heb ik toch gemeend te moeten combineren met mijn andere persoonlijke challenge: iedere dag een indexcard te willen maken. (ICAD staat voor Index Card A Day)

The theme for our new Art Journey challenge is 50% white. For some of us harder than for others. I thought it would be easy but found it quiet difficult during the proces. As I am also doiing my own personal challenge I thought I should combine these to in making an indexcard. (ICAD stands for Index Card A Day).



Stamps used: Art Journey stamps: Garden Birds, Vintage Sewing and Handwriting.

I hoop dat deze bijdrage en die van de andere designteamleden, je inspireert om deze maand met ons mee te doen!

I hope that my card and those of the other designteammembers inspire you to join in with us!!


2 opmerkingen:

Anneke zei

Het blijft een gezellig stek deze twee.
Leuk dat jij het met het naaigerei hebt gecombineerd.
Origineel.

Gerrina zei

Aan deze kaart is niet af te zien dat je er moeite mee had!
(Ik vind het zelf altijd heerlijk om CAS/met veel "wit"te werken...)
Ik geniet ook van je kaarten elke dag! Groetjes, Gerrina