vrijdag 27 april 2012

Beautiful Roses

Stamps used: Art Journey: Beautiful Roses and Sweet Dreams
Bij deze kaart heb ik de achtergrond stempel van de sheet Beautiful Roses ingekleurd met de Distress markers en afgedrukt. Van de tweede afdruk heb ik ook een kaart gemaakt en die zal ik volgende keer laten zien. Erg leuk om op deze wijze met de distressmarkers te werken./ For this card I used the background stamp of the sheet Beautiful Roses and colored it with the Distress Markers directly onto the stamp. Great technique and so easy!

6 opmerkingen:

Marianne zei

Wiw, echt wel heel mooi!! Prachtige kleuren ook! Groetjes,
Marianne

Dianne zei

Een erg mooie kaart Louise,

I just love the colors

liefs Dianne

Godelieve zei

Wat een prachtig effect krijg je met de markers! Een heel mooi kaartje is het geworden.

Gerrina zei

Mooi effect met de markers! En een mooi geheel is deze kaart zo! Lekker toch, om weer met wat nieuws dingen uit te proberen...? Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Heel mooie kaart! Nu begin ik toch echt wel naar mijn set stiften te verlangen :)

Gery zei

Wat een mooie kleurencombi, dat blauw met bruinig. Geweldig mooie kaart geworden met een super achtergron'.
Groetjes Gery