donderdag 3 november 2011

KreaDoe 2011

Over 40 minuten gaan de deuren weer open voor de tweede dag van deze KreaDoe. Gisteren was het een fantastische dag met heel veel bekende en nieuwe gezichten. De dag vloog werkelijk voorbij. Zoals de meesten van jullie weten is het onze eerste KreaDoe dus was het even spannend. Tijdens de opbouw een paar organisatorische problemen, maar verder is het tot nu toe een positieve ervaring.
Helaas heb ik mijn fototoestel thuisgelaten, en kan ik via mijn telefoon niet opladen op deze pc, dus heb ik geen fotoimpressie voor jullie. Ik zou zeggen kom zelf een kijkje nemen als je in de gelegenheid bent.

We staan in hal 7, in de rij kramen met de gele gestreepte dakjes. Standnummers E051 en E053.

De beurs duurt nog 4 dagen en de openingstijden zijn elke dag van10.00-17.00 uur.

Klik hier voor alle info.

We hebben de nieuwste Craft Stamper vol op voorradig en ook de ArtSpecially 13 wordt vandaag aangevuld.
Misschien ten overvloedde, de winkel in Sleen is morgen en overmorgen gesloten. Bestellingen kunnen gewoon worden gedaan, de website is up-to-date daar wij hier online zijn, dus de voorraad wordt meteen bijgewerkt. Je bestelling wordt echter pas dinsdag (8 november) verwerkt. We hopen op je begrip hiervoor.

Tot Ziens!!

2 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Ben natuurlijhk bij je langs geweest en niet alleen langsgeweest maar uiteraard gekocht. Fijn dat jullie er weer staan.
Nog veel succes deze dagen en groetjes
Marja

Odetta zei

Ik ben gisteren bij de prachtige stand geweest en wat leuk, Louise, om je eens een keer in het echt te ontmoeten!

Ik wens je voor de resterende dagen op de beurs goede zaken toe!!!

Groetjes, Odetta