zaterdag 13 augustus 2011

Oops, Sketches for the first time!

Onlangs ben ik benaderd  door een klant om de challengeblog van Sketch Saturday te sponsoren. Natuurlijk doen we dat graag, maar niet wetende dat ik meteen ook als guest-designer zou worden gevraagd om voor drie weken mee te doen met een kaart. Oeps, nog nooit heb ik met een sketch gewerkt en ik moet zeggen het viel me nog niet mee ook. Dit is de kaart voor deze week, er volgen nog 2 de komende weken./
A while ago Art Journey was asked to sponsor Sketch Saturday's challengeblog and ofcourse we loved to do so. Little did I know that I would also be asked to be a guest designer to use the sketch below. Oops, not really something I am used to do, but he I will give it a shot. This is how my card for this weeks sketch turned out. Stil two to go.All stamps used: Art Journey.




2 opmerkingen:

Ellie Knol zei

Leuk dat je daaraan mee dot, Louise, en het is je nog leuk gelukt ook!

Terry zei

Hai Louise, ik kan je zeggen dat je het supersss doet hoor, echt waar je kaart is prachtig niet alleen de vintage look maar ook de kleuren zijn prachtig. Dank je wel hoor Louise. Groetjes Terry