maandag 14 maart 2011

Hero Arts, simple cards

Moest nodig weer eens een stempel in mijn handen hebben, en om maar even op gang te komen een paar Hero Arts stempels gepakt om een paar simpele kaarten te maken. Voelt goed. Hoop dat ik voortaan een beetje meer tijd kan maken hiervoor./ Needed to get my hands on some stamps and ink as I never seem to have time to stamp. So I chose some nice Hero Arts stamps to make some simple cards to get started. Had fun and hope to get more stamping done in the near future.

5 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Je mag ze dan simpele kaarten noemen, maar ik vind ze geweldig Louise. Een pracht kleur en mooie compositie.
groetjes Marja

Hillie zei

Mooie kaarten! Leuk op de foto gezet! Hoop dat je weer wat tijd vind om te stempelen.

Corine van Kuilenburg zei

Mooie kaarten! Je mag het 'simpel' noemen, maar er is wel over nagedacht ;-).

jolande zei

Ja idd er is over nagedacht...
En ja vindt tijd om te stempelen want je maakt prachtige dingen en je hebt stempelen nodig om tot jezelf te komen...;)
Groetjes Jolande

Wendy ten Hove zei

Wauw, prachtig!! Erg mooi met die twee bloemen zo net niet over elkaar heen, staat echt super! Simpel? Vind ik eigenlijk niet, ik vind hem magnifique! Hopelijk kom je weer lekker aan wat creatieve tijd toe!
Groetjes, Wendy