donderdag 6 augustus 2009

Workshop tomorrow: one sheet pocket book

Een poos geleden stuurde Willy Anderson mij als designteamlid een heel leuk boekje gemaakt met Art Journey stempels. Ze stuurde me gelijk het patroontje mee en deze heb ik op mijn eigen manier omgezet in onderstaand boekje. Binnenin het boekje zijn "pockets", waarin ik de tags wilde stoppen. Ik was niet tevreden met het resultaat daar de afbeeldingen op de tags half verborgen bleven. Toen heb ik dubbele tags gemaakt waarvan de achterste in de pocket geschoven en de voorste blijft nu in zicht aan de voorkant.

A while ago Willy Anderson sent me a pocketbook made with Art Journey stamps. She also sent me the template and this week I made my own version of this book. Inside are pockets in which tags can be put, but the images on the tags where half hidden. That's why I made each tag with a second tag attached to it with a brad. The second tag slides into the pocket and the front tag hangs in front of the pocket. Hope you understand what I am telling by looking at the pictures.

Stamps used: Crafty Individuals
Paper: Graphic 45

3 opmerkingen:

Willy zei

Wat een schitterend boekje, Louise! En een geweldige oplossing, die dubbele tags.

Miss Marple zei

Zucht, je maakt ook echt de mooiste dingen! Leuk om die dubbele tags draaibaar te maken, zodat je aan de binnenzijde nog spreuken kunt achterlaten (Hihi, dat heb je zeker ook gedaan!)
Prettig weekend - Irma

Godelieve zei

Prachtig boekje Louise!! Leuk idee, die dubbele tags.