dinsdag 16 oktober 2007

Vervolg America reis, shop till you drop







Thuis hadden Jeanette en ik al via het internet een auto gehuurd/gereserveerd. Een van, dus 6 persoons die groot genoeg was om ons allemaal te vervoeren, inclusief alle aankopen natuurlijk. Joan en ik hebben de auto woensdagochtend opgehaald, en konden we op pad. Richting Sturgeon Bay, waar de hoedjes foto die ik al eerder heb laten zien is gemaakt. Je rijdt dan op het schiereiland tussen lake Michigan en de Green Bay, die je hier op de foto ziet. Foto is overigens door Jeanette gemaakt, haar foto's zien er nu eenmaal wat profesioneler uit, vooral als het om natuuropnamen gaat. Na onze shoptour in Door County, hebben we wat gegeten bij Subway's (zo langzamerhand onze vaste aanlegpunt als het om een lekkere broodje gaat) en zijn weer afgezakt naar Green Bay (zo heet ook de plaats) waar we gewinkeld hebben bij Micheals enz.

Donderdagochtend weer heel vroeg op, want dit was de laatste dag dat we de auto hadden om deze keer richting Appelton te gaan. Daar hebben we geshopped bij verschillende winkels, oa Archivers. Schitterende winkel waar ik helaas geen foto's mocht maken om die aan jullie te showen. Helaas was deze dag al snel voorbij, tenminste het winkel gedeelte want de auto moest om 16 uur weer terug, en om 15 uur begon het inschrijfgedeelte van de retreat.


De verwennerij van de retreat begon meteen al met een goodiebag vol lekkers en een uitnodiging voor het openingsfeest/diner. Je kon je daar ter plekke ook inschrijven voor de optionele workshops van de zaterdagmiddag. Ik heb me voor 1 van de 3 workshops ingeschreven en een heerlijke massage van een half uur!!!

Het avondprogramma begon met het uitdelen van de 5 ATC's die je mee had moeten nemen. Thema: the state you live in. Voor ons was dat Nederland natuurlijk. Je kreeg 5 namen van mensen die je dus uit de 100 moest opzoeken en die kregen dan een ATC van jou. Leuke manier om kennis te maken.

Om 21.30 uur kon je daarna met de eerste workshop beginnen!!! Je snapt dat wij ook deze keer zeer moe maar zeer voldaan onze bedden opzochten. En dit is nog maar het begin!!!



3 opmerkingen:

Anita zei

Ohhhhh het water loopt me uit de mond.....wat een winkels hebben ze daar he.
Alleen daarvoor al zou ik misschien toch nog wel eens naar de USA afreizen.
Het Walhalla voor onze verslaving!!!

Anoniem zei

Krijg toch het gevoel dat ik op Tenerife iets mis.....

Elizabeth zei

Schitterend zo'n reis om van te dromen.